" rel="shortcut icon"> جام بیستم
جام بیستم
جام جهانی 2014 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جام بیستم و آدرس 20thcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ديدار تيم هاي ايران و آرژانتين با گل مسي به سود تيم آرژانتيني به پايان رسيد.


دو تيم فوتبال ايران و آرژانتين از ساعت 20:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه مينيه‌روي شهر بلوهوريزنته به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود در گروه F را برگزار کنند که اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود آرژانتين خاتمه يافت. مسي در دقيقه 1+90 گل برتري آرژانتين را به ثمر رساند.

ديدار اين دو تيم را ميلورا مازيچ، داور صربستاني برعهده داشت.

ايران با ترکيب زير به مصاف آرژانتين رفت:

عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعي، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد.

 


گزارش و عکس های بازی در ادامه 


ورزش 3

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,ایران,آرژانتین, ] [ 22:46 ] [ عرفان کلاته ]

فرانسه در پرگل‌ترين بازي جام سوئيس را 5 - 2 شکست داد و صعود خود را به مرحله يک هشتم نهايي قطعي کرد.


 تيم ملي فوتبال فرانسه دومين ديدار خود در جام جهاني را هم با يک پيروزي پرگل پشت سر گذاشت تا خيلي زود صعود خود را از گروه E اين رقابت‌ها قطعي کرده باش

د.

خروس‌ها در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور به مصاف سوئيسي رفتند که در بازي نخست با چاشني شانس اکوادور را شکست داد. اين بازي 5 بر 2به سود شاگردان دشان پايان يافت.

شروع خوب فرانسه جايي براي اميد سوئيسي به تغيير نتيجه باقي نگذاشت. ژيرو (17) و اوليويه و ماتئو ايدي گل‌هاي زودهنگام فرانسه را به ثمر رساندند و در ادامه وال بوئما (40) گل سوم را به ثمر رساند تا فرانسه در همان نيمه نخست کار را يکسره کرده باشد.

شاگردان دشان که در اين جام با هارموني خاصي بازي مي‌کنند و با وجود غيبت سمير نصري و فرانک ريبري از خط هافبک قدرتمندي هم برخوردار هستند به وسيله بنزما (67) و سيسوکو (73) دو گل ديگر زدند تا سنگين‌ترين شکست را تا آن دقيقه به يک تيم تحميل کرده باشند.

اما سوئيسي‌ها بعد از اين گل تازه به خود آمده بودند و توانستند دو گل از 5 گل را جبران کنند. ژمائيلي (81) و شاکا (87) براي سوئيس گلزني کردند.

فرانسه با اين پيروزي 6 امتيازي شد و صعود خود را به مرحله بعد قطعي کرد. اين بازي با 7 گل، پرگل‌ترين بازي جام تاکنون بوده است.

 


برچسب‌ها:
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,فرانسه,سویس,, ] [ 12:6 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال اکوادور با شکست هندوراس به رده دوم جدول رده بندي گروه E جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.

 

 


 تيم‌هاي ملي اکوادور و هندوراس از ساعت 2:30 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند تا در ورزشگاه بايکساداي شهر کوريتيبا دومين بازي خود در گروه E جام جهاني 2014 را برگزار کنند.

اين ديدار که چهارمين بازي گروه E بود با نتيجه 2 بر يک به سود اکوادور به پايان رسيد که طي آن کارلو کاسليدا (31) براي هندوراس و اينر والنسيا (34 و 65) براي اکوادور گلزني کردند.

نيمه اول:

سفيدپوشان هندوراس در دقيقه 31 با شوتي که کارلو کاسليدا از روي خط محوطه جريمه زد يک بر صفر از حريف خود پيش افتادند اما سه دقيقه بعد اينر والنسيا توانست با يک بغل پا گل تساوي را براي اکوادور به ثمر برساند.

برای خواندن نیمه دوم به ادامه مطلب بروید!

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,اکوادور,هندوراس, ] [ 11:36 ] [ عرفان کلاته ]

با شکست تيم ملي ايتاليا برابر کاستاريکا، اميد‌هاي تيم ملي انگليس براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني بر باد رفت.


 تيم‌هاي ملي فوتبال ايتاليا و کاستاريکا براي برگزاري دومين ديدار خود در گروه D جام جهاني 2014 از ساعت 20:30 امروز (جمعه) به وقت تهران در ورزشگاه پرنامبوکو رسيفه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با گل دقيقه 44 روئيز با نتيجه يک بر صفر به سود کاستاريکا به پايان رسيد تا شگفتي‌سازي‌هاي اين تيم آمريکاي مرکزي که در بازي اول خود هم اروگوئه را با نتيجه 3 بر يک شکست داده بود، تداوم داشته باشد.

 

با اين نتيجه کاستاريکا شش امتيازي شد و به عنوان اولين تيم از گروه D‌ به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد. اين نتيجه همچنين حکم حذف انگليس از مرحله گروهي جام جهاني 2014 را صادر کرد، اتفاقي که براي بار از سال 1958 به بعد رخ مي‌دهد. انگليس که در دو بازي نخست خود برابر ايتاليا و اروگوئه شکست خورده بود هيچ شانسي براي صعود نداشت، جز اينکه ايتاليا دو بازي خود برابر کاستاريکا و اروگوئه را ببرد که اتفاق محقق نشد.

ايتاليا با قبول اين شکست براي صعود به مرحله بعد چاره‌اي ندارد جز اينکه در آخرين بازي خود در مرحله گروهي برابر اروگوئه امتياز بگيرد.


 

گزارش نیمه ی اول و دوم و عکس زننده ی گل در ادامه ی پست 

 

ورزش 3

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کاستاریکا,ایتالیا, ] [ 7:40 ] [ عرفان کلاته ]

تيم فوتبال کلمبيا با برتري برابر ساحل عاج صعودش را به مرحله دوم جام جهاني تا حد زيادي قطعي کرد.


  در ادامه دور دوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014، کلمبيا و ساحل عاج که هر دو در بازي‌هاي قبلي به پيروزي رسيده بودند برابر هم به ميدان رفتند که اين ديدار با برتري 2 بر يک نماينده آمريکاي جنوبي همراه بود.
کلمبيا در اين ديدار دو بار توسط جيمز رودريگز و خوان کوينترو پيش افتاد، اما ساحل عاج يکي از گل‌ها را توسط ژروينيو جبران کرد و بازي با نتيجه 2 بر يک به پايان رسيد.

در ديگر ديدار اين مرحله تيم‌هاي بدون امتياز ژاپن و يونان به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول گروه کلمبيا با شش امتياز در صدر است و ساحل عاج با سه امتياز در رده‌ي دوم قرار دارد.

 


برچسب‌ها:
[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:ساحل عاج,کلمبیا,عرفان کلاته,, ] [ 21:41 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ژاپن با وجود اينکه نسبت به يونان برتري کاملاً محسوسي داشت اما نتوانست طعم نخستين پيروزي‌اش را در جام بيستم بچشد.


 تيم‌هاي ژاپن و يونان در دومين ديدار خود از گروه C جام جهاني 2014 برزيل از ساعت 02:30 بامداد امروز (جمعه) در ورزشگاه ‌داس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند.

شاگردان آلبرتو زاکروني که در اين بازي از دقيقه 38 به بعد در پي 10 نفره شدن يونان برتري نفري داشتند موفق نشدند بر حريف اروپايي خود غلبه کنند و در نهايت با حداقل امتياز زمين بازي را ترک کردند.

 

آمار اين بازي به شرح زير است:

 

درصد مالکيت توپ

ژاپن:  68

يونان: 32

 

حملات خطرناک

ژاپن: 62

يونان: 25

 

موقعيت‌هاي گلزني

ژاپن: 16

يونان: 9

 

موقعيت‌‌هاي داخل محوطه

ژاپن: 12

يونان: 5

 

پاس سالم

ژاپن: 570

يونان: 144

 

شوت داخل چارچوب

ژاپن: 11

يونان: 5

 

شوت خارج از چارچوب

ژاپن: 5

يونان: 4

 

توپ بلوکه شده

ژاپن: 6

يونان: يک

 

سانتر

ژاپن: 33

يونان: 20

 

مهار توسط دروازه‌بان

ژاپن: 5

يونان: 4

 

کرنر
ژاپن: 5

يونان: 7

 

آفسايد

ژاپن: يک

يونان: 3

 

توپ لو رفته

ژاپن: 67

يونان: 53

 

تکل
ژاپن: 12

يونان: 21

 

کارت زرد

ژاپن: يک

يونان: 4

 

کارت قرمز

ژاپن: صفر

يونان: يک

 

مسافت پيموده شده توسط بازيکنان

ژاپن: 102 هزار و 32 متر

يونان: 95 هزار و 563 متر

 

خطا

ژاپن: 23
يونان: 18

 


برچسب‌ها:
[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:ژاپن,یونان,عرفان کلاته,, ] [ 21:32 ] [ عرفان کلاته ]

در سومين بازي گروه D رقابت‌هاي جام جهاني از ساعت 23:30 تيم‌هاي ملي انگليس و اروگوئه در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پايان اين بازي حساس اروگوئه با درخشش لويس سوارس توانست 32 بر يک پيروز اين بازي باشد.
در نيمه نخست هر دو تيم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند. سوارس و کاواني از يک سو براي اروگوئه و استوريچ و روني از سوي ديگر براي انگليس موقعيت‌سازي کردند.

وين روني يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌هاي انگليس را با کوبيدن ضربه سر به تير دروازه از دست داد. دقايقي بعد سانتر زيبا و بدون نقص اديسون کاواني روي سر سوارس نشست و او با چرخش سر خود گل نخست را براي اروگوئه به ثمر رساند تا نيمه نخست با نتيجه يک بر صفر به سود آبي‌پوشان به پايان برسد.

در نيمه دوم روي هاجسون که پيش از بازي به خوبي مي‌دانست امتياز نگرفتن از اين بازي مي‌تواند شانس صعود تيمش براي رسيدن به مرحله بعد را به کمتر از 10 درصد برساند سعي کرد تيمش را هجومي‌تر کند اما تعويض‌هاي قابل پيش‌بيني و حضور بارکلي و لالانا چندان روند اين تيم را تغيير نداد اگرچه حرکت خوب گلين جانسن باعث شد که روني بتواند اولين گل خود را در تاريخ جام جهاني و گل تساوي را به ثمر رساند.

اين پايان کار نبود و سوارس روي يک ضد حمله و غفلت مدافعان انگليس با ضربه محکم گل دوم را براي اروگوئه به ثمر رساند تا زهر خود را در نخستين حضورش در جام جهاني 2014 به انگليس ريخته باشد.

اروگوئه با اين پيروزي سه امتيازي شد و انگليس بدون امتياز ماند تا در صورت تساوي ايتاليا و کاستاريکا از جام حذف شود.


برچسب‌ها:
[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,انگلییس,اروگوئه,, ] [ 21:11 ] [ عرفان کلاته ]

اسپانيا با قبول دومين شکست متوالي در جام بيستم وداعي تلخ و البته زودهنگام با اين رقابت‌ها داشت.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  مدافع عنوان قهرماني که در گروه دوم رقابت‌ها با تيم‌هاي هلند، شيلي و اسپانيا هم‌گروه شده بود در دومين ديدار خود نيز 

برابر شيلي تن به شکست داد تا عملا از گردونه رقابت‌ها حذف شود.


شاگردان دل‌بوسکه پس از شکست سنگين 5 بر يک برابر هلند نتوانستند شرايط روحي مناسبي پيدا کنند و در برابر تيم آماده شيلي با دو گل شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. براي شيلي در اين ديدار وارگاس و آرانگوئز گلزني کردند. به اين ترتيب با توجه به پيروزي هلند برابر استراليا و 6 امتيازي شدن اين تيم، بازي آخر اسپانيا برابر استراليا تشريفاتي خواهد بود.

تيم‌هاي استراليا و اسپانيا در آخرين ديدار مرحله گروهي در ديداري تشريفاتي با يکديگر ديدار خواهند کرد و هلند و شيلي نيز براي سرگروهي و جلوگيري از احتمال رويارويي با تيم مدعي برزيل ديدار حساسي را برگزار خواهند کرد. در پايان دور دوم مرحله گروهي در گروه دوم، هلند و شيلي با 6 امتياز و به دليل تفاضل گل در رده‌هاي اول و دوم ايستادند. استراليا و اسپانيا نيز بدون امتياز در رده‌هاي سوم و چهارم قرار گرفتند.

اين نخستين بار نيست که مدافع عنوان قهرماني در مرحله گروهي رقابت‌ها حذف مي‌شود. در جام جهاني 2002 ژاپن و کره جنوبي نيز فرانسه پس از قهرماني در جام 98 در مرحله گروهي رقابت‌ها بدون گل زده از دور رقابت‌ها کنار رفت. در دوره گذشته رقابت‌ها نيز ايتاليا که در جام جهاني 2006 قهرمان شده بود، نتوانست از گروه خود صعود کند.

 

 

برای دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید:


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,اسپانیا,شیلی, ] [ 11:45 ] [ عرفان کلاته ]

کامرون با قبول شکست سنگين 4 بر صفر برابر کرواسي، از جام بيستم خداحافظي کرد تا سومين وداع کرده با جام باشد.


 کرواسي و کامرون دومين ديدار خودشان را در گروه A جام جهاني برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر کرواسي به پايان رسيد تا نماينده آفريقا وداعي ز

ودهنگام با اين رقابت‌ها داشته باشد.

کرواسي در نيمه نخست موفق شد در دقيقه

11 با ضربه ايويکا اوليچ به گل نخست برسد در ادامه آلکس سانگ از زمين مسابقه اخراج شد تا کامرون نيمه دوم را 10 نفره بازي کند.



کرواسي در نيمه دوم سراپا حمله شد و توانست از برتري نفري خود استفاده کند و سه بار ديگر دروازه کامرون را باز کند. پرسيچ در دقيقه 48 موفق شد به زيبايي از زاويه بسته دروازه کامرون را براي بار دوم باز کند. اين پايان کار نبود. ماريو مانژوکيچ که بازي اول تيمش را از دست داده بود در اين ديدار بازگشتي رويايي به ترکيب تيمش داشت و موفق شد دو بار در دقايق 61 و 73 گلزني کند تا کرواسي اين ديدار را با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برساند.

کرواسي براي صعود از اين گروه بايد در بازي آخر برابر مکزيک برنده شود در غير اين صورت به احتمال فراوان از جام خداحافظي خواهد کرد. کامرون نيز با اين شکست خداحافظي زودهنگامي با جام خواهد داشت و بازي آخر اين تيم با برزيل تشريفاتي است
.

 


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کرواسی,کامرون,, ] [ 11:29 ] [ عرفان کلاته ]

هلند موفق شد با نتيجه 3 بر 2 استراليا را شکست دهد و در آستانه صعود از گروه خود قرار گيرد.


 

هلند موفق شد استراليا را در دومين ديدار خود در جام جهاني با نتيجه 3 بر 2 شکست دهد و اولين تيم 6 امتيازي جام بيستم لقب گيرد.

هلند که در بازي قبلي خود اسپانيا را با نتيجه پرگل شکست داده بود موفق شد بازي را بهتر شروع کند و به گل هم برسد . فرار آرين روبن در دقيقه 18 و شوت هوشمندانه او باعث شد تا لاله هاي نارنجي يک بر صفر پيش بيفتند. البته خوشحالي استراليايي ها طولي نکشيد و تنها يک دقيقه بعد تيم کيهيل با ضربه اي سرضرب و مهارنشدني موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. البته گلزن استراليايي ها با دريافت کارت زرد در اواخر نيمه نخست دواخطاره شد و ديدار حساس با اسپانيا را از دست داد.

استراليايي ها در ادامه بازي بهتري به نمايش گذاشتند و مي توانستند پيروز به رختکن بروند. جدي ترين موقعيت آنها را مارک برشيانو از دست داد که شوت او با اختلاف کمي به بيرون رفت تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

استراليا در نيمه دوم نيز بازي خوبي به نمايش گذاشت و نشان داد تعيم دست و پا بسته اي نيست . آنها در دقيقه 55 موفق شدند به گل برسند . خطاي هند مدافعان هلند در محوطه جريمه باعث شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و مايل پديناک اين توپ را به گل دوم کانگوروها تبديل کرد. در ادامه هلند سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند . روبين فان پرسي موفق شد 3 دقيقه بعد دروازه استراليا را باز کند تا بازي به تساوي بکشد. اين پايان کار نبود و ممفيس دپاي موفق شد در دقيقه 68 با شوتي زيبا گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري 3 بر 2 هلند به پايان برسد.

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,هلند,اسپانیا, ] [ 22:43 ] [ عرفان کلاته ]

امروز در اولین بازی  استرالیا و هلند در ساعت 20:30 و در شهر پورتو آلگره به مصاف هم می روند.

در بازی دوم کامرون و کرواسی در ساعت 23:30 و در شهر مانائوس با هم دیدار می کنند.

و در بامداد فردا اسپانیا و شیلی در ساعت 2:30 و در شهر ریودوژانیو به بازی می پردازند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:13 ] [ عرفان کلاته ]


در پانزدهمين بازي جام جهاني 2014 تيم‌ ملي بلژيک موفق شد حريف آفريقايي خود را شکست دهد.


 

در ديدار اول گروه H بلژيک و الجزاير از ساعت 20 و 30 دقيقه در ورزشگاه مينيه‌رو به مصاف يکديگر رفتند. نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود الجزاير به پايان رسيد.

يان فرتونگن بازيکن شماره 5 بلژيک در دقيقه 23 در محوطه جريمه روي بازيکن الجزاير مرتکب خطا شد و داور بازي پس از نشان دادن کارت زرد نقطه پنالتي را نشان د

اد.

فقولي بازيکن شماره 10 تيم الجزاير دقيقه 24 نخستين گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

در نيمه دوم فلايني بازيکن تيم بلژيک در دقيقه 70 با ضربه سر دروازه تيم الجزاير را باز کرد تا نتيجه اين ديدار به تساوي کشيده شود و در ادامه مارتينز در دقيقه 80 با شوتي ديدني گل دوم را به ثمر رساند تا نماينده اروپا سه امتياز اين بازي را کسب کند.

برای دیدن عکس های بیشتر لطفاً به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,بلژیک,الجزایر,, ] [ 11:51 ] [ عرفان کلاته ]

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند، ديداري که در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.


نيمه اول:

نيمه اول اين ديدار در شرايطي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزني داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در اين بين برزيل با بهره‌گيري از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگران حملات بيشتري داشت اما اين حملات به ثمر ننشست.

برای خواندن نیمه دوم به ادامه مطلب بروید!


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,مکزیک,برزیل,, ] [ 11:31 ] [ عرفان کلاته ]

جدال تيم‌هاي کره جنوبي و روسيه از گروه H جام بيستم با نتيجه تساوي خاتمه يافت.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي کره‌جنوبي و روسيه از ساعت 2:30 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اولين گل بازي در دقيقه 68 روي شوت کئون هو لي از کره‌جنوبي و روي اشتباه فاحش ايگور آکينف، دروازه‌بان روسيه در دفع توپ به ثمر رسيد ولي اين برتري تنها شش دقيقه دوام داشت، چرا که روسيه با حمله‌اي يکپارچه کره‌اي‌ها را غافلگير کرد و الکساندر کرژاکوف در شلوغي محوطه جريمه توپ را به تور دروازه نماينده آسيا دوخت و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کره جنوبی,روسیه, ] [ 10:52 ] [ عرفان کلاته ]

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - آمریکا در دومین دیدار گروه G در رقابت‌های جام‌جهانی موفق شد مقابل غنا به برتری برسد

به گزارش بیست چهارده، در دیدار دوم گروه G آمریکا و غنا از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه داس دوناس به مصاف یکدیگری رفتند. این دیدار با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید.

در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه و قبل از اتمام دقیقه یک بازی کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود بعد از اینکه یکی دو بازیکن را جا گذاشت با یک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.

در نیمه اول دو تیم بازی بسیار کسل کننده‌ای را انجام دادند.

در نیمه دوم هم عملکرد نه چندان خوب دو تیم ادامه داشت. آمریکا در پی حفظ نتیجه بود غنا هم حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه حریف خود تدارک می‌دید.

شوت آساموئا ژیان در دقیقه ۵۸ با واکنش تیم هاوارد به بیرون رفت.

غنا بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان آمریکا به خوبی مدافعان این تیم را کنترل می‌کردند.

در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد آندره آیو در دقیقه ۸۳ توانست از موقعیتی که برایش به وجود آمد به خوبی استفاده کند و با یک شوت گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی آمریکا روی یک کرنر در دقیقه ۸۶ با ضربه بروکس به گل دوم رسید.

آمریکا هرچند بیشتر بازی را کنترل می‌کرد اما نسبت به غنا عملکرد بهتری داشت. تجربه بالای بازیکنان آمریکا در این بازی به یاری این تیم آمد.

بعد از گل آمریکا، غنا بازهم برای جبران جلو کشید اما نداشتن برنامه برای رسیدن به دروازه آمریکا باعث شد این تیم راه به جایی نبرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده اریکسون سوئدی است. او در نیمه اول به رابیو از غنا کارت زرد داد.

 

در دیدار اول این گروه آلمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.

با احتساب این نتایج آلمان با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آمریکا در رده دوم جای گرفت.

سایت 2014


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,آمریکا,غنا, ] [ 9:35 ] [ عرفان کلاته ]
ديدار دو تيم ايران و نيجريه از ساعت 23:30 دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه بايکساداي شهر کوريتيبا آغاز شد و اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، خسرو حيدري، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد 11 بازيکن ايران براي بازي با نيجريه بودند.

قضاوت اين ديدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده دارد.
نيمه اول:

نيمه اول اين ديدار توسط بازيکنان ايران آغاز شد.

در دقيقه 3 نيجريه‌اي‌ها با يک شوت دروازه ايران را هدف گرفتند اما عليرضا حقيقي اين توپ را مهار کرد.

ملي‌پوشان با پاسکاري‌هاي مداوم سعي مي‌کردند که به دروازه سبزپوشان نيجريه نزديک شوند.

در دقيقه 6 موسي از سمت راست حرکت کرد اما مقاومت مدافعان ايران باعث شد تا درنهايت اوت به سود کشورمان اعلام شود.

در دقيقه 7 بازي نيجريه‌اي‌ها يک ضربه کرنر به دست آوردند و عليرضا حقيقي براي گرفتن توپ بيرون آمد و موسي روي توپ اثر گذاشت و وارد دروازه شد اما پيش از آن داور با سوت خود اعلام خطا کرد.

در دقيقه 8 نيجريه‌اي ها يک بار ديگر حمله کردند و مدافعان ايران جا ماندند و نزديک بود دروازه ايران باز شود اما دفع ناقص منتظري باعث شد بازيکنان نيجريه در پشت محوطه صاحب توپ شوند که اين توپ هم به شکل خطرناکي از کنار دروازه ايران به بيرون رفت. 

پس از اين موقعيت بازيکنان ايران سعي کردند تا دوباره بازي را در دست بگيرند.

در دقيقه 13 بازي داور روي توپي که قوچان‌نژاد و بازيکن نيجريه براي زدن آن بلند شده بودند به سود ايران اعلام خطا کرد. اين توپ را دژاگه ارسال کرد اما کسي در محوطه جريمه از آن استفاده نکرد.

يکبار ديگر در دقيقه 18 بازي توپي روي دروازه ايران آمد اما حقيقي باز هم اين توپ را در اختيار گرفت.

در 20 دقيقه ابتدايي بازي بيشتر مالکيت توپ و ميدان در اختيار نيجريه بود.

نيجريه‌اي‌ها سعي کردند از سمت راست حمله کنند اما مدافعان توپ را دفع کردند و در برگشت اين توپ به دژاگه رسيد و اين بازيکن روي خط محوطه جريمه نيجريه در برخورد با بازيکن حريف نقش بر زمين شد اما داور اعتقادي به خطا نداشت.

دو تيم احتياط را در دستور کار خود قرار داده بودند و از همين رو دقايق زيادي از اين بازي بدون صحنه حساس دنبال شد. در دقايقي از بازي هم نيجريه‌اي‌ها سعي داشتند از کناره‌ها نفوذ کنند اما مدافعان ايران مانع از پيشروي آنها مي‌شدند.

در دقيقه 30، اوبابونا که با مصدوميت مواجه شده بود جاي خود را به جوزف يوبو داد.

نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 31 از جناج چپ صاحب يک ضربه ايستگاهي شدند و موسي اين توپ را به سمت دروازه حقيقي زد و دروازه‌بان کشورمان اين توپ را به کرنر فرستاد. 

ايراني‌ها دقايقي روي دروازه نيجريه فشار آوردند و قوچان‌نژاد قصد نفوذ داشت که توپش را به کرنر فرستادند. در دقيقه 34 دژاگه اين توپ را ارسال کرد و در ادامه ضربه سر قوچان‌نژاد به شکل خطرناکي از سوي دروازه‌بان حريف دفع شد.

نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.


نیمه ی دوم و عکس هایی از بازی را در ادامه ی مطلب بخوانید و ببینید .

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,ایران,نیجریه, ] [ 9:18 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال آلمان در اولين ديدارش در جام جهاني 2014 برزيل قدم اول را محکم برداشت تا خط و نشاني براي همه تيم‌هاي مدعي در اين بازي‌ها بکشد.

شاگردان يواخيم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم اين کشور، در همان نيمه اول با سه گل توماس مولر و هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا اين تيم که با اخراج په‌په در نيمه اول 10 نفره شده بود دست‌هايش را به علامت تسليم بالاي سر ببرد.



در نيمه دوم اما با اينکه شاگردان يواخيم لو موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند اما اين فرصت‌ها يکي پس از ديگري از دست رفت تا اينکه توماس مولر د

ر دقيقه 78 سومين گل خودش در اين بازي و چهارمين گل آلمان را در اولين بازي در جام جهاني و همزمان با پنجاهمين بازي ملي‌اش به ثمر برساند.

ياران کريستيانو رونالدو در اين بازي همه جوره تسليم ژرمن‌ها شدند تا يکي ديگر از بازي هاي جام بيستم هم پر گل شود.

رونالدو بهترين بازيکن جهان هم در اين بازي نتوانست کاري از پيش ببرد.

ترکيب تيم پرتغال: پاتريسيو، آلوس، پهt>‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلميدا)، رونالدو، موتينيو، آلميدا (ادر) ، ميرلس، ناني، پريرا

ترکيب تيم آلمان:‌نوير، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفي)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزيل (شورلر) ، خديرا، مولر (پودولسکي
)


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:پرتغال,آلمان,عرفان کلاته,, ] [ 22:31 ] [ عرفان کلاته ]

آرژانتين در بازي مقابل بوسني به يک پيروزي خفيف دست پيدا کرد.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

تيم‌هاي فوتبال آرژانتين و بوسني از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا نخستين ديدار گروه F که تيم ملي کشورمان هم در آن حضور دارد را برگزار کنند.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود آرژانتين به پايان رسيد. کولاسنياچ (3، گل به خودي) و مسي (65) گل‌هاي آرژانتين را زدند و ايبيسويچ (85) براي بوسني گلزني کرد.

نيمه اول:


هنوز چيزي از به صدا در آمدن سوت داور نگذشته بود که ليونل مسي از جناح چپ سانتري را روي دروازه ارسال کرد و سياد کولاسيناچ، مدافع بوسني

زودتر از مارکوس روخا، بازيکن آرژانتين دست به کار شد و در شلوغي محوطه جريمه توپ را وارد دروازه تيمش کرد تا آرژانتين در دقيقه 3 از اولين حمله به اولين گل دست پيدا کند.

پس از اين گل بوسنيايي‌ها کمي به خودشان آمدند و سعي کردند با حوصله خود را به دروازه آرژانتين نزديک کنند. در دقايق پاياني هاجروويچ با يک ضربه سر دروازه رومرو را تهديد کرد اما دروازه‌بان آرژانتين اين توپ را دفع کرد.

نيمه دوم:

در شرايطي که نيمه دوم بيشتر در اختيار بوسني بود اما بازيکنان آرژانتين در تک موقعيت‌هايي که به دست مي‌‎آوردند خطرناک ظاهر مي‌شدند. در يکي از اين صحنه‌ها مدافعان بوسني پاس اشتباه دادند و همين کافي بود که مسي دفاع اين تيم را به هم بزند و در ادامه حرکت آگوئرو به سمت دروازه شوت زد اما در نهايت توپ جايي جز در ميان دستان بگوويچ نداشت. 

مسي در يک موقعيت ديگر پا به توپ شد و با جا گذاشتن چند مدافع با يک شوت در دقيقه 65 از راه دور دروازه بگوويج را باز کرد. ضربه مسي ابتدا به تير افقي دروازه بوسني برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد. 

در دقيقه 75 آگوئرو پا به توپ شد و با گذر از مدافعان بوسني دروازه اين تيم را تهديد کرد اما توپش با اختلاف کمي به بيرون رفت. 

ايبيسويچ در دقيقه 85 بر خلاف روندي که بازي داشت و آرژانتين بازي را در اختيار داشت بوسنيايي‌ها يک نفوذ داشتند و ايبيسويچ توانست در تقابل با دروازه‌بان آرژانتين موفق عمل کند و گل اول تيمش را به ثمر برساند. هر چند رومرو با دستش توپ را لمس کرد اما اين براي جلوگيري از ورود توپ به دروازه کافي نبود
.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:آرژانتین,بوسنی,عرفان کلاته,, ] [ 11:3 ] [ عرفان کلاته ]


تيم ملي فوتبال فرانسه موفق شد در نخستين ديدار خود در جام جهاني برزيل به برتري برسد.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ديدار تيم‌هاي فرانسه و هندوراس از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز شد که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پايان رسيد.
در حساس‌ترين زمان برگزاري اين ديدار در دقيقه 43 فرانسه صاحب يک ضربه پنالتي شد و توسط کريم بنزما به گل رسيد. داور هم به پالاسيوس کارت زرد دوم را داد و وي از زمين اخراج شد.

در نيمه دوم در همان دقايق ابتدايي کريم بنزما صاحب موقعيت شد که توپ با برخورد با دروازه‌بان هندوراس به گل تبديل شد. در اين مسابقه براي اولين بار از تکنولوژي خط دروازه استفاده شد. بعد از اين گل سرمربي هندوراس اعتراضاتي را به اين موضوع داشت و ثانيه‌هايي بازي متوقف شد.

در ادامه اين بازي در نيمه دوم بنزما باز هم موقعيت داشت تا تعداد گل‌هايش را بيشتر کند که اين اتفاق رخ داد و وي توانست در دقيقه 72 بار ديگر دروازه هندوراس را باز کند. گل دوم فرانسه به نام دروازه‌بان هندوراس ثبت شده است.

در اين ديدار اورا، پوگبا، کابايا از فرانسه و گارسيا و گريدو از هندوراس کارت زرد گرفتند. پالاسيوس هم از هندوراس اخراج شد.

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:فرانسه,هندوراس,عرفان کلاته,, ] [ 10:49 ] [ عرفان کلاته ]


ديدار 2 تيم سوئيس و اکوادور با پيروزي شاگردان اوتمار هيتسفلد به پایان رسید.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 يس و اکوادور در اولين ديدار گروه E جام جهاني در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود سوئيس به پايان ر

سيد.

بازيکنان اکوادور در نيمه نخست موفق شدند سوئيس را از پيش روي بردارند. تک گل نيمه نخست را آنتونيو والنسيا در دقيقه 22 از روي يک ضربه شروع مج

دد درون دروازه سوئيس جاي داد.

بازيکنان سوئيس در نيمه دوم براي جبران گل خورده انگيزه زيادي داشتند و موفق شدند در دقيقه 48 با ضربه مهمدي به گل تساوي دست يابند. سوئيسي‌ها پس از اين گل روي به بازي منطقي آوردند و در وقت‌هاي اضافي گل دوم را نيز سفرويچ زد
.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:سویس,عرفان کلاته,اکوادور,, ] [ 10:33 ] [ عرفان کلاته ]

 

تيم ملي کلمبيا در پنجمين ديدار جام جهاني مقابل يونان به برتري پرگل رسيد.
کلمبيا مقابل يونان به برتري رسيد
با آغاز شب سوم رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي ملي کلمبيا و يونان از گروه C جام جهاني از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با برتري 3 بر صفر تيم کلمبيا به پايان رسيد.

پابلو آرمرو در دقيقه 5، تئوفيلو گوتيرز در دقيقه 58 و جيمز 3+90 براي کلمبيا گلزني کردند تا پس از برتري تيم‌هاي برزيل و شيلي از منطقه آمريکاي جنوبي، يک کشور ديگر از اين منطقه قاره آمريکا در جام جهاني از حريفان خود زهرچشم گرفته باشد.

کارلوس سانچز از کلمبيا در نيمه اول اين ديدار از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد. در نيمه دوم نيز سالپيجيديس و پاپاستوپولوس از يونان نيز در اين ديدار کارت زرد گرفتند.


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:کلمبیا,یونان,عرفان کلاته, ] [ 20:18 ] [ عرفان کلاته ]


ايتاليا موفق شد با برتري 2 بر يک برابر انگليس گام بلندي براي صعود به مرحله بعدي جام جهاني بردارد.
شروع ايتاليا در جام‌جهاني با پيروزي مقابل انگليس
ايتاليا و انگليس در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان رسيد.

کلوديو مارکيزيو در دقيقه 35 موفق شد با شوتي سرکش و زميني گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. البته خوشحالي ايتاليايي‌ها طولي نکشيد و تنها 2 دقيقه بعد دنيل استاريج موفق شد پاس زيباي وين روني را به گل تساوي اين ديدار تبديل کند تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

در نيمه دوم ماريو بالوتلي در دقيقه 50 موفق شد سانتر زيباي کاندروا را با ضربه سر به گل برتري ايتاليا تبديل کند. پس از آن بازيکنان انگليس فشار زيادي روي دروازه ايتاليا ايجاد کردند اما سه‌شيرها نتوانستند از حملات خود توفيقي به دست آورند تا در نهايت بازي با برتري 2 بر يک ايتاليا به پايان برسد.

در پايان بازي‌هاي نخست گروه D جام جهاني کاستاريکا با سه امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت. ايتاليا با همين تعداد امتياز در رده دوم قرار دارد. انگليس و اروگوئه نيز به ترتيب در رده‌هاي سوم و چهارم قرار دارند.


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:ایتالیا,اگلیس,عرفان کلاته,, ] [ 19:55 ] [ عرفان کلاته ]

نماينده آفريقاي جنوبي موفق شد شکست را با پيروزي عوض کند و در اولين بازي خود در جام جهاني 2014 برابر ژاپن به برتري برسد.
ساحل عاج باخت را با برد عوض کرد
تيم ملي فوتبال ساحل عاج با وجود شکست يک بر صفر برابر ژاپن در نيمه نخست، با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد و در کنار کلمبياي سه امتيازي نامش را به عنوان مدعي صعود مطرح کرد.

شاگردان زاکروني در نيمه نخست توسط هوندا به گل دست پيدا کردند و توانستند يک نيمه از آن محافظت کنند، اما در نيمه دوم نماينده آفريقا دست به چند تغيير زد و با زدن گل تساوي به بازي برگشت.

بازي بهم ريخته ژاپن فرصت را در اختيار ساحل عاج قرار داد تا اين بار دروازه ژاپن روي يک ضربه سر فرو بريزد.

در گروه E تيم‌هاي کلمبيا و ساحل عاج با سه امتياز و برحسب تفاضل گل در صدر قرار دارند و يونان و ژاپن بدون امتياز چشم به ديدارهاي آينده دارند.


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:ساحل عاج,ژاپن,عرفان کلاته, ] [ 19:28 ] [ عرفان کلاته ]

اروگوئه و کاستاريکا در اولين ديدار گروه D جام جهاني در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري 3 بر يک کاستاريکا به پايان رسيد.

اروگوئه در نيمه نخست موفق شد با يک گل جلو بيفتد.تک گل اروگوئه را در نيمه نخست ادينسون کاواني در دقيقه 24 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

کاستاريکا در نيمه دوم براي جبران نتيجه به ميدان آمد و موفق شد در دقيقه 54 با شوت سرکش کمپل به گل تساوي برسد. اين براي آن‌ها کافي نبود و سه دقيقه بعد دوارته موفق شد با ضربه سر گل دوم کاستاريکا را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا بازي باخته را با برد عوض کند.

اين پايان کار نبود و اورنا موفق شد در دقيقه 85 گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا موفق شود با نتيجه 3 بر يک اروگوئه را شکست دهد. ماکسيميليانو پريرا در آخرين دقيقه بازي کارت قرمز گرفت تا نخستين اخراجي جام لقب گيرد.

به اين ترتيب اروگوئه تيم چهارم جام جهاني قبل نيز در اين دوره بازي هاي خودش را با شکست آغاز کرد. پس از شکست تحقيرآميز اسپانيا اين نتيجه دومين شگفتي جام بود.

 


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:اروگوئه,کاستاریکا, ] [ 9:19 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال مکزيک توانست در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2014 مقابل مکزيک به پيروزي برسد.

مکزيک برابر کامرون به پيروزي رسيد
مکزيک و کامرون در دومين بازي گروه اول جام جهاني 2014 برزيل امشب از ساعت 20 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر رفتند.

اين ديدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازي و تا پايان مسابقه ادامه داشت.

در نيمه اول اين مسابقه مکزيک عملکرد بهتري از حريف خود داشت. اين تيم طي دقايق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسيد که داور آنها را آفسايد اعلام کرد. در دقيقه 16 چوبو موتينگ توانست دروازه مکزيک را باز کند که اين گل هم از سوي کمک داور دوم آفسايد اعلام شد.

در 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم بازي کمي آرامتر دنبال شد. در ادامه باز هم مکزيک توانست بر توپ و ميدان مسلط شود و حملات زيادي را روي دروازه حريف تدارک ديد.

در دقيقه 60 دوسانتوس روي يک حرکت ترکيبي با دروازه‌بان کامرون تک به تک شد که ضربه زميني او را ايتاندجه دفع کرد تا روي ريباند پرالتا با يک ضربه بغل پا دروازه کامرون را باز کند.

بازي در نهايت با پيروزي يک بر صفر به سود مکزيک به پايان رسيد تا ياران ساموئل اتوئو کامروني به روزهاي آينده و ديدار مقابل کرواسي و برزيل اميدوار باشند.

رولدان داور کلمبيايي بازي به ويکتور مورنو از مکزيک و نونوکئو از کامرون کارت زرد نشان داد.

مکزيک با اين پيروزي 3 امتيازي شد اما با توجه به اينکه در بازي اول اين گروه برزيل توانست 3 بر يک مقابل کرواسي پيروز شود با کسب 3 امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

در دومين ديدار اين گروه سه شنبه شب برزيل و مکزيک و روز پنج‌شنبه کامرون و کرواسي به مصاف يکديگر مي‌روند.


برچسب‌ها:
[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,مکزیک,کامرون, ] [ 9:28 ] [ عرفان کلاته ]

 هلند با برتري پرگل پنج بر يک برابر اسپانيا توانست انتقام فينال جام جهاني آفريقاي جنوبي را از اين تيم بگيرد.

هلند با تحقير اسپانيا، انتقام گرفت
هلند و اسپانيا در يکي از حساس‌ترين ديدار‌هاي مرحله گروهي جام جهاني در سالوادور به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه پرگل 5 بر يک به سود هلند به پايان رسيد.

اين ديدار در نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان رسيده بود. آلونسو از روي نقطه پنالتي براي اسپانيا و فان پرسي براي هلند گلزني کردند.

هلند در دقيقه 53 موفق شد با ضربه روبن به گل برتري برسد. کنترل توپ زيباي اين بازيکن و شوت هنرمندانه او لاله‌هاي نارنجي را پيش انداخت. هفت دقيقه بعد فان پرسي با شوتي سرکش ديرک دروازه کاسياس را به لرزه درآورد.

دي‌وريج مدافع پيش تاخته هلند موفق شد در دقيقه 64 دروازه اسپانيا را براي بار سوم باز کند.

هلند در ادامه بازي دست از تلاش نکشيد و موفق شد گل چهارم خود را نيز توسط فان‌پرسي به ثمر برساند. اشتباه مرگبار کاسياس و فرصت‌طلبي فان پرسي باعث شد اين بازيکن دروازه لاروخا را براي بار چهارم باز کند اما اين پايان کار نبود. حرکت نفوذي روبن در دقيقه 80 با پشت سر گذاشتن راموس باعث شد تا مهاجم بايرن‌مونيخ تير خلاص را نيز بر پيکر اسپانيا شليک کند.

اسپانيا در اين ديدار شرايط کابوس‌واري را تجربه کرد. کاسياس و خط دفاعي اسپانيا بارها مرتکب اشتباهات مرگ‌بار شدند.


برچسب‌ها:
[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,اسپانیا,هلند, ] [ 9:22 ] [ عرفان کلاته ]


در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 برزيل، شيلي توانست مقابل استراليا به پيروزي برسد.
شکست استراليا در اولين بازي برابر شيلي
در ديدار دوم گروه B جام جهاني 2014 از ساعت 2 و 30 دقيقه شيلي و استراليا به مصاف يکديگر رفتند.

در نيمه اول اين ديدار شيلي توسط سانچز و والديويا در دقايق 12 و 14 به گل رسيد و تيم کيهيل توانست در دقيقه 36 يکي از اين گل‌ها را جبران کند تا دو تيم با پيروزي دو بر يک شيلي به  رختکن بروند.

در نيمه دوم استراليا برخلاف نيمه اول نمايش بهتري ارائه داد. ضربه سر تيم کيهيل که در دقيقه 53 به گل تبديل شد از سوي داور به دليل آفسايد مردود شد.

ضربه برشيانو در دقيقه 56 را دروازه‌بان شيلي به زحمت به کرنر فرستاد.

دقيقه 61 ضربه وارگاس درحالي که در حال ورود به دروزاه بود توسط مدافع استراليا بيرون کشيده شد.

در دقيقه 92 بيئوسيجر توانست با يک شوت از راه دور گل سوم شيلي و تير خلاص استراليا را به ثمر برساند.

اين مسابقه در نهايت با پيروزي 3 بر يک شيلي به پايان رسيد.

در ديدار اول اين گروه هلند توانست با برتري 5 بر يک از سد اسپانيا بگذرد و در پايان روز نخست ديدار‌هاي گروه B در صدر جدول قرار بگيرد. اسپانيا مدافع عنوان قهرماني با توجه به شکست سنگيني که مقابل هلند متحمل شد در قعر جدول قرار گرفت. شيلي با اين پيروزي در رده دوم قرار گرفت و استراليا به دليل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

 


برچسب‌ها:
[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:شیلی,استرالیا,عرفان کلاته, ] [ 9:11 ] [ عرفان کلاته ]

 


برزيل و کرواسي ديدار افتتاحيه جام بيستم را در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو برگزار کردند که شاگردان لوئيز فيليپه اسکولاري موفق شدند با نتيجه 3 بر يک کرواسي را شکست دهند. اين پيروزي در شرايطي به دست آمد که داور ژاپني يک پنالتي مشکوک براي تيم ميزبان گرفت. نيمار در دقايق 29 و 71 و اسکار در دقيقه 90 براي برزيل گلزني کردند و تک گل کرواسي را مارسلو در دقيقه 11 به اشتباه درون دروازه خودي جاي داد.

دو تيم برزيل و کرواسي در حالي ديدار افتتاحيه جام بيستم را برگزار کردند که برزيلي‌ها در همان ابتداي مسابقه توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و در دقيقه 5 صاحب اولين موقعيت گل خود شدند که داويد لوئيز با ضربه سر اين فرصت را از دست داد.

دو دقيقه بعد ايليکا اوليچ جدي‌ترين خطر کرواسي را روي دروازه برزيل ايجاد کرد تا پاسخ حمله برزيلي‌ها را بدهد اما ضربه سر اوليچ با فاصله‌اي بسيار کم از کنار دروازه بيرون رفت.

کرواسي در دقيقه 11 به گل رسيد. سانتر ايليکا اوليچ از جلاويچ عبور کرد اما مارسلو به اشتباه دروازه خودي را گشود تا اولين گل جام بيستم را يک بازيکن به اشتباه وارد دروازه خودي کند.

در ادامه مسابقه، بازيکنان برزيل سراپا حمله شدند. جدي‌ترين خطر مسابقه را نيمار در دقيقه 21 به وجود آورد. حرکت نفوذي اين بازيکن و پاس رو به عقب او باعث شد تا اسکار با ضربه سنگين دروازه کرواسي را نشانه بگيرد اما پله‌تيکوسا دروازه‌بان کرواسي به زيبايي توپ را به کرنر فرستاد.

نيمار در دقيقه 29 قفل دروازه کرواسي را گشود. حرکت پا به توپ اين بازيکن و شوت دقيقش باعث شد تا برزيل به گل تساوي دست يابد و هواداران حاضر در ورزشگاه سراپا خوشحال شوند.

در ادامه مسابقه بازي حالت متعادلي به خود گرفت و در نهايت اين نيمه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نيمار زننده گل برزيلي‌ها در اين ديدار در دقيقه 27 از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد تا اولين بازيکن اخطاري جام بيستم لقب بگيرد.

در دقايق پاياني نيمه نخست برزيل صاحب چند فرصت گلزني نصفه و نيمه شد اما نتوانست دروازه تيم کرواسي را براي دومين بار فرو بريزد.

برزيل در نيمه دوم مسابقه توپ و ميدان را در اختيار گرفت اما دفاع هوشمندانه کروات‌ها مانع از گلزني زرد‌پوشان برزيلي شد. اين نيمه البته نسبت به 45 دقيقه اول کيفيت پايين‌تري داشت.

در ادامه نيکو کواچ، برزوويچ را به جاي خواسيچ به زمين مسابقه فرستاد تا اولين تعويض جام بيستم انجام شود. برزيلي‌ها در ادامه مسابقه توانستند رفته رفته خودشان را به دروازه کرواسي نزديک کنند. فرد مهاجم برزيل در دقيقه 69 در محوطه جريمه کرواسي سرنگون شد. در حالي که تصاوير تلويزيوني نشان مي‌داد برخورد چندان جدي ميان او و اوليچ صورت نگرفته، داور ژاپني در سوت خود دميد تا برزيل صاحب يک ضربه پنالتي شود. نيمار نيز اين ضربه پنالتي را به گل دوم خود و تيمش تبديل کرد تا در پايان روز نخست با دو گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گيرد و براي مدعيان کفش طلاي مسابقه‌ها خط و نشان بکشد.


برچسب‌ها:
[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب: برزیل,کرواسی,عرفان کلاته, ] [ 16:26 ] [ عرفان کلاته ]

امشب یعنی درتاریخ 1393/3/23 ودر ساعت 23:15 افتتاحیه جام جهانی2014 که برزیل میزبان آن می باشد برگزار می گردد.

 اولّین مسابقه میان تیم های برزیل وکرواسی برپا می شود.

 


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:برزیل,کرواسی,عرفان کلاته,, ] [ 22:39 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:گروهH,بلژیک,روسیه,کره جنوبی,الجزایر,عرفا کلاته, ] [ 15:4 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:گروهG,آمریکا,آلمان,پرتغال,غنا,عرفان کلاته, ] [ 10:10 ] [ عرفان کلاته ]

 


برچسب‌ها:
[ جمعه 16 خرداد 1393برچسب:گروهF,ایران,نیجریه,بوسنی,آرژانتین, ] [ 16:55 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:گروهE,سویس,اگوادور,فرانسه,هندوراس,عرفان کلاته, ] [ 16:36 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:گروهD,انگلستان,ایتالیا,ارگوئه,کاستاریکا, ] [ 20:44 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:ژاپن,ساحل عاج,یونان,کلمبیا, ] [ 12:10 ] [ عرفان کلاته ]


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:گروهB,برزیل,هلند,شیلی,استرالیا, ] [ 19:5 ] [ عرفان کلاته ]

 

 

 


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:گروه A,برزیل,کرواسی,مکزیک,کامرون, ] [ 18:32 ] [ عرفان کلاته ]

.: Weblog Themes By Ehsan Kalate :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
خرداد 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 8881
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

. . تبادل لینک - تبادل لینک هاست ویندوز