" rel="shortcut icon"> جام بیستم
جام بیستم
جام جهانی 2014 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جام بیستم و آدرس 20thcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کامرون با قبول شکست سنگين 4 بر صفر برابر کرواسي، از جام بيستم خداحافظي کرد تا سومين وداع کرده با جام باشد.


 کرواسي و کامرون دومين ديدار خودشان را در گروه A جام جهاني برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر کرواسي به پايان رسيد تا نماينده آفريقا وداعي ز

ودهنگام با اين رقابت‌ها داشته باشد.

کرواسي در نيمه نخست موفق شد در دقيقه

11 با ضربه ايويکا اوليچ به گل نخست برسد در ادامه آلکس سانگ از زمين مسابقه اخراج شد تا کامرون نيمه دوم را 10 نفره بازي کند.



کرواسي در نيمه دوم سراپا حمله شد و توانست از برتري نفري خود استفاده کند و سه بار ديگر دروازه کامرون را باز کند. پرسيچ در دقيقه 48 موفق شد به زيبايي از زاويه بسته دروازه کامرون را براي بار دوم باز کند. اين پايان کار نبود. ماريو مانژوکيچ که بازي اول تيمش را از دست داده بود در اين ديدار بازگشتي رويايي به ترکيب تيمش داشت و موفق شد دو بار در دقايق 61 و 73 گلزني کند تا کرواسي اين ديدار را با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برساند.

کرواسي براي صعود از اين گروه بايد در بازي آخر برابر مکزيک برنده شود در غير اين صورت به احتمال فراوان از جام خداحافظي خواهد کرد. کامرون نيز با اين شکست خداحافظي زودهنگامي با جام خواهد داشت و بازي آخر اين تيم با برزيل تشريفاتي است
.

 


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کرواسی,کامرون,, ] [ 11:29 ] [ عرفان کلاته ]

هلند موفق شد با نتيجه 3 بر 2 استراليا را شکست دهد و در آستانه صعود از گروه خود قرار گيرد.


 

هلند موفق شد استراليا را در دومين ديدار خود در جام جهاني با نتيجه 3 بر 2 شکست دهد و اولين تيم 6 امتيازي جام بيستم لقب گيرد.

هلند که در بازي قبلي خود اسپانيا را با نتيجه پرگل شکست داده بود موفق شد بازي را بهتر شروع کند و به گل هم برسد . فرار آرين روبن در دقيقه 18 و شوت هوشمندانه او باعث شد تا لاله هاي نارنجي يک بر صفر پيش بيفتند. البته خوشحالي استراليايي ها طولي نکشيد و تنها يک دقيقه بعد تيم کيهيل با ضربه اي سرضرب و مهارنشدني موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. البته گلزن استراليايي ها با دريافت کارت زرد در اواخر نيمه نخست دواخطاره شد و ديدار حساس با اسپانيا را از دست داد.

استراليايي ها در ادامه بازي بهتري به نمايش گذاشتند و مي توانستند پيروز به رختکن بروند. جدي ترين موقعيت آنها را مارک برشيانو از دست داد که شوت او با اختلاف کمي به بيرون رفت تا نيمه نخست با تساوي يک بر يک به پايان برسد.

استراليا در نيمه دوم نيز بازي خوبي به نمايش گذاشت و نشان داد تعيم دست و پا بسته اي نيست . آنها در دقيقه 55 موفق شدند به گل برسند . خطاي هند مدافعان هلند در محوطه جريمه باعث شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و مايل پديناک اين توپ را به گل دوم کانگوروها تبديل کرد. در ادامه هلند سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند . روبين فان پرسي موفق شد 3 دقيقه بعد دروازه استراليا را باز کند تا بازي به تساوي بکشد. اين پايان کار نبود و ممفيس دپاي موفق شد در دقيقه 68 با شوتي زيبا گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري 3 بر 2 هلند به پايان برسد.

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,هلند,اسپانیا, ] [ 22:43 ] [ عرفان کلاته ]

امروز در اولین بازی  استرالیا و هلند در ساعت 20:30 و در شهر پورتو آلگره به مصاف هم می روند.

در بازی دوم کامرون و کرواسی در ساعت 23:30 و در شهر مانائوس با هم دیدار می کنند.

و در بامداد فردا اسپانیا و شیلی در ساعت 2:30 و در شهر ریودوژانیو به بازی می پردازند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:13 ] [ عرفان کلاته ]


در پانزدهمين بازي جام جهاني 2014 تيم‌ ملي بلژيک موفق شد حريف آفريقايي خود را شکست دهد.


 

در ديدار اول گروه H بلژيک و الجزاير از ساعت 20 و 30 دقيقه در ورزشگاه مينيه‌رو به مصاف يکديگر رفتند. نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود الجزاير به پايان رسيد.

يان فرتونگن بازيکن شماره 5 بلژيک در دقيقه 23 در محوطه جريمه روي بازيکن الجزاير مرتکب خطا شد و داور بازي پس از نشان دادن کارت زرد نقطه پنالتي را نشان د

اد.

فقولي بازيکن شماره 10 تيم الجزاير دقيقه 24 نخستين گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

در نيمه دوم فلايني بازيکن تيم بلژيک در دقيقه 70 با ضربه سر دروازه تيم الجزاير را باز کرد تا نتيجه اين ديدار به تساوي کشيده شود و در ادامه مارتينز در دقيقه 80 با شوتي ديدني گل دوم را به ثمر رساند تا نماينده اروپا سه امتياز اين بازي را کسب کند.

برای دیدن عکس های بیشتر لطفاً به ادامه مطلب بروید.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,بلژیک,الجزایر,, ] [ 11:51 ] [ عرفان کلاته ]

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند، ديداري که در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.


نيمه اول:

نيمه اول اين ديدار در شرايطي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزني داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در اين بين برزيل با بهره‌گيري از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگران حملات بيشتري داشت اما اين حملات به ثمر ننشست.

برای خواندن نیمه دوم به ادامه مطلب بروید!


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,مکزیک,برزیل,, ] [ 11:31 ] [ عرفان کلاته ]

جدال تيم‌هاي کره جنوبي و روسيه از گروه H جام بيستم با نتيجه تساوي خاتمه يافت.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي کره‌جنوبي و روسيه از ساعت 2:30 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اولين گل بازي در دقيقه 68 روي شوت کئون هو لي از کره‌جنوبي و روي اشتباه فاحش ايگور آکينف، دروازه‌بان روسيه در دفع توپ به ثمر رسيد ولي اين برتري تنها شش دقيقه دوام داشت، چرا که روسيه با حمله‌اي يکپارچه کره‌اي‌ها را غافلگير کرد و الکساندر کرژاکوف در شلوغي محوطه جريمه توپ را به تور دروازه نماينده آسيا دوخت و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کره جنوبی,روسیه, ] [ 10:52 ] [ عرفان کلاته ]

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - آمریکا در دومین دیدار گروه G در رقابت‌های جام‌جهانی موفق شد مقابل غنا به برتری برسد

به گزارش بیست چهارده، در دیدار دوم گروه G آمریکا و غنا از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه داس دوناس به مصاف یکدیگری رفتند. این دیدار با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید.

در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه و قبل از اتمام دقیقه یک بازی کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود بعد از اینکه یکی دو بازیکن را جا گذاشت با یک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.

در نیمه اول دو تیم بازی بسیار کسل کننده‌ای را انجام دادند.

در نیمه دوم هم عملکرد نه چندان خوب دو تیم ادامه داشت. آمریکا در پی حفظ نتیجه بود غنا هم حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه حریف خود تدارک می‌دید.

شوت آساموئا ژیان در دقیقه ۵۸ با واکنش تیم هاوارد به بیرون رفت.

غنا بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان آمریکا به خوبی مدافعان این تیم را کنترل می‌کردند.

در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد آندره آیو در دقیقه ۸۳ توانست از موقعیتی که برایش به وجود آمد به خوبی استفاده کند و با یک شوت گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی آمریکا روی یک کرنر در دقیقه ۸۶ با ضربه بروکس به گل دوم رسید.

آمریکا هرچند بیشتر بازی را کنترل می‌کرد اما نسبت به غنا عملکرد بهتری داشت. تجربه بالای بازیکنان آمریکا در این بازی به یاری این تیم آمد.

بعد از گل آمریکا، غنا بازهم برای جبران جلو کشید اما نداشتن برنامه برای رسیدن به دروازه آمریکا باعث شد این تیم راه به جایی نبرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده اریکسون سوئدی است. او در نیمه اول به رابیو از غنا کارت زرد داد.

 

در دیدار اول این گروه آلمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.

با احتساب این نتایج آلمان با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آمریکا در رده دوم جای گرفت.

سایت 2014


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,آمریکا,غنا, ] [ 9:35 ] [ عرفان کلاته ]
ديدار دو تيم ايران و نيجريه از ساعت 23:30 دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه بايکساداي شهر کوريتيبا آغاز شد و اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، خسرو حيدري، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد 11 بازيکن ايران براي بازي با نيجريه بودند.

قضاوت اين ديدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده دارد.
نيمه اول:

نيمه اول اين ديدار توسط بازيکنان ايران آغاز شد.

در دقيقه 3 نيجريه‌اي‌ها با يک شوت دروازه ايران را هدف گرفتند اما عليرضا حقيقي اين توپ را مهار کرد.

ملي‌پوشان با پاسکاري‌هاي مداوم سعي مي‌کردند که به دروازه سبزپوشان نيجريه نزديک شوند.

در دقيقه 6 موسي از سمت راست حرکت کرد اما مقاومت مدافعان ايران باعث شد تا درنهايت اوت به سود کشورمان اعلام شود.

در دقيقه 7 بازي نيجريه‌اي‌ها يک ضربه کرنر به دست آوردند و عليرضا حقيقي براي گرفتن توپ بيرون آمد و موسي روي توپ اثر گذاشت و وارد دروازه شد اما پيش از آن داور با سوت خود اعلام خطا کرد.

در دقيقه 8 نيجريه‌اي ها يک بار ديگر حمله کردند و مدافعان ايران جا ماندند و نزديک بود دروازه ايران باز شود اما دفع ناقص منتظري باعث شد بازيکنان نيجريه در پشت محوطه صاحب توپ شوند که اين توپ هم به شکل خطرناکي از کنار دروازه ايران به بيرون رفت. 

پس از اين موقعيت بازيکنان ايران سعي کردند تا دوباره بازي را در دست بگيرند.

در دقيقه 13 بازي داور روي توپي که قوچان‌نژاد و بازيکن نيجريه براي زدن آن بلند شده بودند به سود ايران اعلام خطا کرد. اين توپ را دژاگه ارسال کرد اما کسي در محوطه جريمه از آن استفاده نکرد.

يکبار ديگر در دقيقه 18 بازي توپي روي دروازه ايران آمد اما حقيقي باز هم اين توپ را در اختيار گرفت.

در 20 دقيقه ابتدايي بازي بيشتر مالکيت توپ و ميدان در اختيار نيجريه بود.

نيجريه‌اي‌ها سعي کردند از سمت راست حمله کنند اما مدافعان توپ را دفع کردند و در برگشت اين توپ به دژاگه رسيد و اين بازيکن روي خط محوطه جريمه نيجريه در برخورد با بازيکن حريف نقش بر زمين شد اما داور اعتقادي به خطا نداشت.

دو تيم احتياط را در دستور کار خود قرار داده بودند و از همين رو دقايق زيادي از اين بازي بدون صحنه حساس دنبال شد. در دقايقي از بازي هم نيجريه‌اي‌ها سعي داشتند از کناره‌ها نفوذ کنند اما مدافعان ايران مانع از پيشروي آنها مي‌شدند.

در دقيقه 30، اوبابونا که با مصدوميت مواجه شده بود جاي خود را به جوزف يوبو داد.

نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 31 از جناج چپ صاحب يک ضربه ايستگاهي شدند و موسي اين توپ را به سمت دروازه حقيقي زد و دروازه‌بان کشورمان اين توپ را به کرنر فرستاد. 

ايراني‌ها دقايقي روي دروازه نيجريه فشار آوردند و قوچان‌نژاد قصد نفوذ داشت که توپش را به کرنر فرستادند. در دقيقه 34 دژاگه اين توپ را ارسال کرد و در ادامه ضربه سر قوچان‌نژاد به شکل خطرناکي از سوي دروازه‌بان حريف دفع شد.

نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.


نیمه ی دوم و عکس هایی از بازی را در ادامه ی مطلب بخوانید و ببینید .

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,ایران,نیجریه, ] [ 9:18 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال آلمان در اولين ديدارش در جام جهاني 2014 برزيل قدم اول را محکم برداشت تا خط و نشاني براي همه تيم‌هاي مدعي در اين بازي‌ها بکشد.

شاگردان يواخيم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم اين کشور، در همان نيمه اول با سه گل توماس مولر و هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا اين تيم که با اخراج په‌په در نيمه اول 10 نفره شده بود دست‌هايش را به علامت تسليم بالاي سر ببرد.



در نيمه دوم اما با اينکه شاگردان يواخيم لو موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند اما اين فرصت‌ها يکي پس از ديگري از دست رفت تا اينکه توماس مولر د

ر دقيقه 78 سومين گل خودش در اين بازي و چهارمين گل آلمان را در اولين بازي در جام جهاني و همزمان با پنجاهمين بازي ملي‌اش به ثمر برساند.

ياران کريستيانو رونالدو در اين بازي همه جوره تسليم ژرمن‌ها شدند تا يکي ديگر از بازي هاي جام بيستم هم پر گل شود.

رونالدو بهترين بازيکن جهان هم در اين بازي نتوانست کاري از پيش ببرد.

ترکيب تيم پرتغال: پاتريسيو، آلوس، پهt>‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلميدا)، رونالدو، موتينيو، آلميدا (ادر) ، ميرلس، ناني، پريرا

ترکيب تيم آلمان:‌نوير، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفي)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزيل (شورلر) ، خديرا، مولر (پودولسکي
)


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:پرتغال,آلمان,عرفان کلاته,, ] [ 22:31 ] [ عرفان کلاته ]

آرژانتين در بازي مقابل بوسني به يک پيروزي خفيف دست پيدا کرد.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

تيم‌هاي فوتبال آرژانتين و بوسني از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا نخستين ديدار گروه F که تيم ملي کشورمان هم در آن حضور دارد را برگزار کنند.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود آرژانتين به پايان رسيد. کولاسنياچ (3، گل به خودي) و مسي (65) گل‌هاي آرژانتين را زدند و ايبيسويچ (85) براي بوسني گلزني کرد.

نيمه اول:


هنوز چيزي از به صدا در آمدن سوت داور نگذشته بود که ليونل مسي از جناح چپ سانتري را روي دروازه ارسال کرد و سياد کولاسيناچ، مدافع بوسني

زودتر از مارکوس روخا، بازيکن آرژانتين دست به کار شد و در شلوغي محوطه جريمه توپ را وارد دروازه تيمش کرد تا آرژانتين در دقيقه 3 از اولين حمله به اولين گل دست پيدا کند.

پس از اين گل بوسنيايي‌ها کمي به خودشان آمدند و سعي کردند با حوصله خود را به دروازه آرژانتين نزديک کنند. در دقايق پاياني هاجروويچ با يک ضربه سر دروازه رومرو را تهديد کرد اما دروازه‌بان آرژانتين اين توپ را دفع کرد.

نيمه دوم:

در شرايطي که نيمه دوم بيشتر در اختيار بوسني بود اما بازيکنان آرژانتين در تک موقعيت‌هايي که به دست مي‌‎آوردند خطرناک ظاهر مي‌شدند. در يکي از اين صحنه‌ها مدافعان بوسني پاس اشتباه دادند و همين کافي بود که مسي دفاع اين تيم را به هم بزند و در ادامه حرکت آگوئرو به سمت دروازه شوت زد اما در نهايت توپ جايي جز در ميان دستان بگوويچ نداشت. 

مسي در يک موقعيت ديگر پا به توپ شد و با جا گذاشتن چند مدافع با يک شوت در دقيقه 65 از راه دور دروازه بگوويج را باز کرد. ضربه مسي ابتدا به تير افقي دروازه بوسني برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد. 

در دقيقه 75 آگوئرو پا به توپ شد و با گذر از مدافعان بوسني دروازه اين تيم را تهديد کرد اما توپش با اختلاف کمي به بيرون رفت. 

ايبيسويچ در دقيقه 85 بر خلاف روندي که بازي داشت و آرژانتين بازي را در اختيار داشت بوسنيايي‌ها يک نفوذ داشتند و ايبيسويچ توانست در تقابل با دروازه‌بان آرژانتين موفق عمل کند و گل اول تيمش را به ثمر برساند. هر چند رومرو با دستش توپ را لمس کرد اما اين براي جلوگيري از ورود توپ به دروازه کافي نبود
.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:آرژانتین,بوسنی,عرفان کلاته,, ] [ 11:3 ] [ عرفان کلاته ]

.: Weblog Themes By Ehsan Kalate :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
خرداد 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 8895
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

. . تبادل لینک - تبادل لینک هاست ویندوز