" rel="shortcut icon"> جام بیستم
جام بیستم
جام جهانی 2014 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جام بیستم و آدرس 20thcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلمبيا با شکست ژاپن با امتياز کامل به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد.


 تيم‌هاي کلمبيا و ژاپن از ساعت 00:30 بامداد امروز (چهارشنبه)، به وقت تهران براي برگزاري آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيبا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 4 بر يک به سود کلمبيا به پايان رسيد.گل‌‌هاي کلمبيا را کانه (17، پنالتي)، جکسون مارتينز(55و82) و جيمز رودريگز(89) به ثمر رساندند. اوکازاکي نيز تک گل ژاپن را در دقيقه 46 وارد دروازه حريف کرد.

کلمبيايي‌ها در اين نيمه روي خطايي که کانه در محوطه جريمه روي راموس انجام داد صاحب ضربه پنالتي شوند. کواردادو در دقيقه 17 پشت اين توپ ايستاد و با شوتي محکم دروازه ژاپن را باز کرد و تيمش را يک بر صفر پيش انداخت. در ادامه ژاپني‌ها

سعي در جبران گل خورده داشتند و چند موقعيت و کرنر هم به دست آوردند و در نهايت در وقت تلف شده اين نيمه به گل تساوي رسيدند.

در نيمه دوم اين کلمبيايي‌ها بودند که باز در پي جبران برآمدند و جکسون مارتينز توانست در دقيقه 55 گل دوم کلمبيا را به ثمر برساند. اين بازيکن در دقيقه 82 يک‌بار ديگر دروازه نماينده آسيا را گشود تا تيمش سه بر يک پيش بيفتد و با کسب 9 امتياز کامل به عنوان تيم صدنشين گروه C صعود کند.

کلمبيا بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف اروگوئه‌اي برود که در بازي آخر خود ايتاليا را شکست داد و به عنوان تيم دوم گروه خود صعود کرد. 


جيمز رودريگز در دقيقه 89 بازي از سمت چپ حرکت کرد و توانست گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کند.

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,ژاپن,کلمبیا,, ] [ 14:5 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال يونان با پيروزي مقابل ساحل عاج توانست به عنوان تيم دوم گروه C به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 برزيل صعود کنند.


 در آخرين ديدار گروه C جام جهاني ساحل عاج و يونان از ساعت 30 دقيقه بامداد روز چهارشنبه به مصاف يکديگر رفتند.

در نيمه اول يونان توانست با تکل گل ساماريس در دقيقه 42 تيم خود را پيش بياندازد.

يونان در حالي در نيمه اول پيروز شد که اين تيم به دليل مصدوميت دو بازيکن خود مجبور شد دست به تعويض بزند.

در نيمه دوم هم حملات يونان ادامه پيدا کرد و اين تيم بر توپ ميدان مسلط بود. سرمربي ساحل عاج با انجام تعويض هاي هجومي به دنبال جبران نتيجه بود اما بازهم اين يونان بود که توانست حملات زيادي را روي دروازه حريف خود تدارک ببيند.

دقيقه 68 شوت سنگين کاراگونيس از فاصله 35 متري به تير دروازه اصابت کرد تا براي دومين بار در اين بازي تير دروزاه مانع از گلزني يونان شود.

تنها 4 دقيقه بعد ولفرد بوني که با يک پاس دقيق در موقعيت تک به تک قرار گرفته بود توانست با يک ضربه بغل پا گل تساوي تيمش را به ثمر برساند.

در دقيقه 80 ارسال توروسديس از جناح راست به صورت تصادفي در حال ورود به دروازه بود که براي سومين بار تير دروازه مانع از فروپاشي دروازه ساحل عاج شد. دقيقه 91 داور براي يونان اعلام پنالتي کرد که سامارس اين ضربه را در دقيقه 93 به گل تبديل کرد تا اين توپ با کسب 4 امتياز به مرحله بعد صعود کند.

با اين نتيجه ساحل عاج حذف شد تا آرزوهاي ياران دروگبا براي رقم خوردن اولين صعود اين تيم به مرحله يک هشتم نهايي به باد برود.

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,یونان,ساحل عاج,, ] [ 13:44 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال مکزيک با برتري مقابل کرواسي به دور دوم جام جهاني 2014 صعود کرد و بايد در يک هشتم نهايي به مصاف هلند برود.


 

 

 

تيم‌هاي مکزيک و کرواسي در دور سوم مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، 30 دقيقه بامداد امروز در ورزشگاه پرنامبوکو شهر رسيف به مصاف هم رفتند. هرچند اين بازي در نيمه نخست کم هيجان دنبال شد و گلي در پي نداشت، اما در نيمه دوم بازي متفاوتي را شاهد بوديم و مکزيکي‌ها که در دو مسابقه قبلي خود هم نتايج خوبي کسب کرده بودند، در اين مسابقه توانستند با حساب سه بر يک به برتري رسيده و خود را به مرحله دوم جام بيستم برسانند.
گل‌هاي مکزيک را در اين بازي رافا مارکز دقيقه 70، گواردادو 75 و چيچاردو 82 به ثمر رساندند. تک گل کرواسي را هم بريشيچ در دقيقه 87 وارد دروازه مکزيک کرد.

قضاوت اين بازي برعهده روشن ايرماتوف ازبکستاني بود و وي به آنته ربيچ از کرواسي کارت قرمز نشان داد و اين بازيکن را از زمين اخراج کرد.

مکزيک با اين برد پس از برزيل در جايگاه دوم گروه A قرار گرفت و بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف هلند، تيم اول گروه B برود.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,مکزیک,کرواسی,, ] [ 11:16 ] [ عرفان کلاته ]

برزيل با برتري پرگل مقابل کامرون به عنوان صدرنشين گروه A به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني صعود کرد.


 ديدار تيم‌هاي برزيل و کامرون در ديدار سوم خود در گروه A از ساعت 30 دقيقه بامداد در ورزشگاه نشنال دو برزيل به مصاف هم رفتند که در پايان برزيل با برتري چهار بر يک به کار خود پايان داد.

نيمار در دقيقه‌هاي 17 و 34، فرد 49 و فرناندينيو 84 براي برزيل و جوئل ماتيپ 26 براي کامرون گلزني کردند.



در پايان اين ديدار برزيل با کسب هفت امتياز از سه ديدار خود موفق شد عنوان صدرنشيني را کسب کرده و به عنوان تيم نخست اين گروه به مصاف شيلي برود که در گروه B رتبه دوم را کسب کرده است.


مکزيک هم با هفت امتياز و تقاضل گل کمتر دوم شد تا حريف هلند در مرحله بعدي باشد.

 


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,برزیل,کامرون,, ] [ 11:3 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال هلند با پيروزي مقابل شيلي با کسب 9 امتياز به عنوان صدرنشين صعود کرد و شيلي هم به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعد شد.


 تيم‌هاي ملي هلند و شيلي در دور سوم مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، در گروه B و از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با برتري هلند به پايان رسيد.
در اين ديدار که در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو انجام مي‌شد، دو تيم براي اينکه بتوانند خود را به عنوان تيم صدرنشين گروه B معرفي کنند، برابر هم قرار گرفتند. نيمه اول اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود، اما در نيمه دوم شاگردان فن‌خال در دقيقه 77 روي يک ارسال توسط لروي فر به گل رسيدند. لاله‌هاي نارنجي در دقايق پاياني بازي نيز توسط ممفيس به گل رسيدند تا با گل دقيقه 2+90 اين بازيکن هلند با نتيجه 2 بر صفر بازي را به پايان برساند.

هلندي‌ها با اين پيروزي 9 امتيازي شدند و به عنوان تيم اول گروه B بايد به مصاف تيم دوم گروه A بروند که اين تيم هنوز مشخص نشده است.

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,هلند,شیلی,, ] [ 23:11 ] [ عرفان کلاته ]

مدافع عنوان قهرماني با برتري مقابل استراليا با کسب 3 امتياز با جام بيستم وداع کرد.

 

 


 در گروه B رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي ملي استراليا و اسپانيا از ساعت 20:30 در ورزشگاه بايکساداي شهر کوريتيبا به مصاف هم رفتند که در پايان اين ديدار تشريفاتي، ماتادورهاي با سه گل به برتري رسيدند.

نماينده آسيا و قهرمان دوره قبلي جام جهاني که با شکست برابر هلند و شيلي خود را حذف شده مي‌ديدند، در اين بازي تشريفاتي براي حفظ حيثيت

 به مصاف هم رفتند که نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود اسپانيا به اتمام رسيد. برتري شاگردان دل‌بوسکه در نيمه دوم علاوه بر حفظ شدن، بر کيفيتش نيز افزوده شد و اسپانيايي‌ها موفق شدند دو گل ديگر به ثمر برسانند.

گل‌هاي اين ديدار را داويد ويا (36)، فرناندو تورس (69) و خوان ماتا (82) به ثمر رساندند تا مدافع عنوان قهرماني، با يک پيروزي پر گل با اين دوره از رقابت‌ها خداحافظي کند
.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,اسپانیا,استرالیا,, ] [ 22:56 ] [ عرفان کلاته ]


آمريکا و پرتغال در دومين ديدار خود در جام بيستم به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.


 آمريکا و پرتغال در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
ياران رونالدو در اين ديدار توانستند خيلي زود به گل برسند. فرصت‌طلبي ناني در دقيقه 5 باعث شد که اين بازيکن گل نخست تيمش را به ثمر برساند. البته پرتغالي‌ها در دقيقه 16 يک تعويض اجباري کردند. الدر پوستيگا به دليل مصدوميت خيلي زود زمين مسابقه را ترک کرد تا به جاي او ادر وارد مسابقه شود.

پرتغال در دقايق پاياني مسابقه مي‌توانست به گل دوم برسد اما تيم هاوارد به کمک تير دروازه توانست دروازه يانکي‌ها را نجات دهد.

در دقيقه 40 مسابقه نستو پيتانا داور آرژانتيني مسابقه تصميم گرفت تا به دليل گرماي شديد هوا بازي را متوقف کند تا بازيکنان مدتي را به استراحت بپردازند و گلويي تازه کند. اين اتفاق براي اولين بار در جام بيستم رخ داد.

در نيمه دوم پرتغالي ها بازي بهتري از خود به نمايش گذاشتند و توانستند بر بازي مسلط شوند اما اين تيم آمريکا بود که به گل رسيد. شوت زيباي جونز به زيبايي نتيجه بازي را به تساوي کشاند. در ادامه کلينت دمپسي موفق شد در دقيقه 81 گل دوم تيمش را نيز به ثمر برساند. در حالي که پرتغال و کريستيانو رونالدو در آستانه حذف از جام بيستم بودند سانتر رونالدو وضربه سر پريرا باعث شد تا بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان برسد و پرتغال و رونالدو فعلا در جام بمانند.

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,آمریکا,پرتغال,, ] [ 18:24 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي فوتبال بلژيک در دقايق پاياني مقابل روسيه به پيروزي رسيد.


 يم‌هاي روسيه و بلژيک از ساعت 20:30 امروز (يکشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريو دوژانيرو به مصاف هم رفتند که در پايان اين ديدار بلژيک توانس

ت با نتيجه يک بر صفر و با گلي که اوريگي در دقيقه 88 به ثمر رساند پيروز شود.

با اين نتيجه بلژيک 6 امتيازي شد و صعود خود را قطعي کرد. روسيه نيز در اين گروه با يک امتياز از ديدار قبلي خود چشم به بازي سوم دارد.

کره جنوبي و الجزاير از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم مي‌روند تا ديدار بعدي اين گروه را برگزار کنند.

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,روسیه,بلژیک,, ] [ 18:13 ] [ عرفان کلاته ]

کره جنوبي در دومين ديدار خود در جام جهاني با نتيجه 4 بر 2 برابر الجزاير شکست خورد.


 بازيکنان الجزاير بازي را هجومي شروع کردند و مي‌توانستند خيلي زود دروازه کره را باز کنند که موقعيت‌هايشان يکي پس از ديگري از دست رفت. در نهايت قفل دروازه کره جنوبي را سليماني در دقيقه 28 باز کرد و موفق شد با يک حرکت نفوذي در قلب دفاع کره، دروازه اين تيم را باز کند.



دو دقيقه بعد هليچه با ضربه سر از روي ضربه کرنر موفق شد گل دوم تيمش را به ثمر برساند. اين پايان کار نبود و جابو در دقيقه 38 دفاع از هم گسيخته کره جنوبي را تنبيه کرد و موفق شد گل سوم تيمش را به ثمر برساند تا الجزايري‌ها با پيروزي پرگل به رختکن بروند.

کره جنوبي در دقيقه 50 با ضربه زيباي هون ميونگ سونگ به گل رسيد. اين بازيکن موفق شد با عبور توپ را از بين پاهاي دروازه‌بان الجزاير به گل نخست تيمش تبديل کند. در ادامه براهيمي موفق شد در دقيقه 62 روي يک ضد حمله گل چهارم نماينده آفريقا را نيز به ثمر برساند.

کره جنوبي پس از اين گل سراپا حمله شد و توانست در دقيقه 72 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند. کو جاي چو در دقيقه 72 موفق شد گلزني کند تا اين ديدار در پايان با برتري 4 بر 2 الجزاير به پايان برسد.

جدول گروه H:

1- بلژيک، 2 بازي، 6 امتياز


2- الجزاير، 2 بازي، 3 امتياز

3- روسيه، 2 بازي، يک امتياز

4- کره جنوبي، 2 بازي، يک امتياز

در روز پاياني اين گروه بلژيک برابر کره جنوبي به ميدان مي‌رود و الجزاير نيز با روسيه ديدار خواهد کرد.

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,کره جنوبی,الجزایر,, ] [ 17:51 ] [ عرفان کلاته ]

تيم ملي بوسني با شکست يک بر صفر برابر نيجريه از جام جهاني برزيل حذف شد تا بازي آخر اين تيم برابر ايران براي نماينده اروپا تشريفاتي شود.


 

بوسني و نيجريه در دومين ديدار خود در جام جهاني برابر هم به ميدان رفتند که اين ديدار با برتري يک بر صفر نيجريه به پايان رسيد.
بازي در ابتدا متعادل دنبال شد و بوسني موفق شد در ابتدا توسط ژکو به گل برسد که داور مسابقه به اشتباه اين صحنه را آفسايد اعلام کرد. پس از آن نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 29 موفق شدند دروازه بوسني را باز کنند. حرکت نفوذي امه نيکه از سمت راست و پاس او به اودم وينگه باعث شد تا اين بازيکن دروازه بوسني را باز کند. بازيکنان بوسني روي اين گل به شدت معترض و معتقد بودند مدافع آنها با خطاي بازيکن نيجريه سرنگون شده اما داور چنين نظري نداشت.

بازي در نيمه دوم نسبت به نيمه نخست روند آرام تري به خود گرفت. بازيکنان نيجريه براي حفظ نتيجه ميدان داري کردند و توانستند مانع حملات بوسني شوند.

به اين ترتيب بوسني با دو شکست از جام جهاني حذف شد و بازي پاياني اين تيم برابر ايران براي نماينده اروپا جنبه تشريفاتي پيدا کرد . تيم ملي ايران در صورت برتري برابر بوسني و شکست نيجريه برابر آرژانتين به مرحله بعد راه خواهد يافت.

ورزش 3 لینک ویدئو


 


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:عرفان,کلاته,جام جهانی,نیجریه,بوسنی, ] [ 11:43 ] [ عرفان کلاته ]

.: Weblog Themes By Ehsan Kalate :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
خرداد 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 8882
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

. . تبادل لینک - تبادل لینک هاست ویندوز